مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست بازیکن مصدوم استقلال درانتظار امضای نکونام باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال را تهدید کرد| سقف بودجه می‌شکند؟ بیرو، ز غوغای جهان فارغ! هلدینگ خلیج فارس برای بازیکنان استقلال سقف قرارداد تعیین کرد تردید علیپور برای پیوستن به پرسپولیس گولسیانی در پرسپولیس ماندگار شد دل کریم با پرسپولیس نیست | مدافع قطری در فکر بازگشت به کشورش درخواست نکونام برای جذب لژیونر پرسپولیسی کاروان چهل‌نفره ورزشکاران ایران در راه المپیک پاریس احتمال لغو سوپرجام قوت گرفت مربی میلان راهی عربستان شد هایجک استقلال به پرسپولیس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

زرینچه همکار جدید فرهاد مجیدی| عبدالهی برکنار شد

  • کد خبر: ۷۸۳۲۹
  • ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲
  • ۱
زرینچه همکار جدید فرهاد مجیدی| عبدالهی برکنار شد
باشگاه استقلال امروز رسما اعلام کرد جواد زرینچه به عنوان سرپرست این تیم مشغول به کار خواهد شد. این اولین تجربه همکاری میان فرهاد مجیدی و جواد زرینجه است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، درحالی که زمان آن چنانی تا بازی استقلال مقابل الهلال عربستان باقی نمانده، احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال در اقدامی غیرمنتظره جواد زرینچه را به عنوان سرپرست استقلال معرفی کرد؛ انتخابی که روشن نیست با تایید فرهاد مجیدی و خواست قلبی او انجام شده باشد یا خیر؟!

معمولا فرهاد مجیدی روی انتخاب سرپرست تیم وسواس بسیاری از خود نشان می‌دهد و در ایامی که به عنوان سرمربی برمسند کار قرارداشته تلاش کرده افرادی در این پست قراربگیرند که با او رابطه خوبی داشته باشند.

انتخاب زرینچه، اما اولین همکاری رسمی مجیدی با این چهره ماندگار باشگاه استقلال خواهد بود. زرینچه در دوران سرمربیگری استراماچونی نیز به عنوان سرپرست در استقلال فعالیت کرد که درروز‌های پایانی فعالیت او تنش‌های زیادی میان وی و برخی مدیران باشگاه استقلال به وجود آمد که سرانجام همین موضوعات سبب شد وی از سمتش کنار برود.

زرینچه در کارنامه همکاری خود با باشگاه استقلال سابقه حضور به عنوان مربی روی نیمکت را هم دارد. او روزگاری به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره نیز در باشگاه استقلال ایفای نقش کرد، اما جالب است بدانید که زرینچه در آخرین مصاحبه‌های خود تاکید کرده بود که دیگر دوست ندارد در پست‌های این چنینی حضور یابد وبیشتر دوست دارد به عنوان مربی در استقلال به فعالیت ادامه دهد!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
0
0
آقا جواد مطمئن باش این بابا کاری خواهد کرد تا با آبروی شما هم بازی کنه بخاطر داداش جونش که از تیم بیرونش کردن تلافیش رو سر همه شما در میاره این بابا با باند بازی و قدرت نمایی و قلدری فکر می‌کنه تیم داری میشه کرد
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->